Strategi og plan i sosiale medier
Du vil fortelle hele internett om den nye musikken du skal slippe, eller festivalen du skal lansere. Men hva begynner du egentlig med - og når begynner du?
Du vil fortelle hele internett om den nye musikken du skal slippe, eller festivalen du skal lansere. Men hva begynner du egentlig med - og når begynner du?
Låten eller albumet ditt er klar for opptak. Her får du tips til hvordan du planlegger, kommuniserer og får best mulig resultat av studioarbeidet.
Har du signert en kontrakt uten å forstå hele innholdet?
Hvordan holde orden på inntekter og utgifter? Her får du enkle tips, forklaringer på vanlige begreper – og maler du kan bruke direkte.
Når blir hobbyen næring, og når må du levere skattemelding som næringsdrivende?
Hva er unntatt? Og hva er pliktig?
En kort introduksjon til Tono, Gramo og NCB
Derfor bør dere skrive ned noen konkrete punkter som band.
Et riktig valg av selskapsform kan spare deg både tid, penger og administrasjon, og kan ha stor betydning for dine sosiale rettigheter.
Budsjett, prosjektbeskrivelse og rapportering.
Poster vi for lite? Eller for mye? Hva slags innhold skal vi lage? Får vi nok resultater? Blir vi for stresset av å måtte være «påkoblet» hele tiden?
Dette kan du som er arrangør gjøre for å bygge et større publikum!