Slik skriver du en god pressemelding
Å sende en pressemelding er litt som å gå på blind-date: Du bør ta deg godt ut, komme i tide, ha noe interessant å si og skape nysgjerrighet.
Å sende en pressemelding er litt som å gå på blind-date: Du bør ta deg godt ut, komme i tide, ha noe interessant å si og skape nysgjerrighet.
Er nyhetsbrev gammeldags spam, eller et av de mest effektive verktøyene du kan bruke for å nå ditt publikum?
En tydelig profil handler om mer enn logo og farger – det handler om å bygge en helhet som gjenspeiler musikken, stedet og publikummet ditt.
Du vil fortelle hele internett om den nye musikken du skal slippe, eller festivalen du skal lansere. Men hvor begynner du – og når bør du starte?
Poster du for lite – eller for mye? Lurer du på hva slags innhold du bør lage, og hvordan du kan slippe følelsen av å alltid måtte være «på»?
Enten du er artist, promotør eller arrangør er behovet for en ryddig pressepakke ofte enormt.