Video Kjennetegnet på de beste låtskriverne: — Du må kunne distansere deg, og ha en enorm stayer-evne
Video Christer-André Cederberg om miksing: — Hvis jeg får frysninger, da kan jeg sende låten videre til kunden
Video Chris Cooke om nye inntektsmuligheter: — Det er mange måter å tjene penger direkte fra kjernefansen
Video Produsent Carl Christian Lein Størmer: — Hadde pengene vært motivasjonen, kunne jeg gjort fryktelig mye annet
Video Josh Greenberg: — Alle andre bransjer tjener penger på kunnskap og innhold artister gir vekk gratis
Video Nora Mamdu: — Å ikke ville være på TikTok i dag er det samme som å ikke ville bli spilt på radio «back in the days»
Video Josh Greenberg om artistøkonomi: — Nøkkelen er å finne ut hvilke produkter du kan selge til dine superfans
Video Hilde Selvikvåg har regien med egen hageturné: — Når du samler 50-100 publikummere i en hage, så blir det faktisk ganske god økonomi
Video Geir Luedy: — Mange artister blir overrasket når jeg sier at jeg synes musikken de presenterer er for kommersiell
Video Tom Morgan: — De artistene som har gjort det bra historisk er de som har brutt igjennom en sosial konstruksjon
Video Eirik Sjåholm Knudsen om å finne sin nisje: — Ofte tror jeg man kan få mer igjen for å skille seg litt ut
Video Erlend Drevdal Hausken om ny teknologi: — De nye plattformene har tatt ned barrieren for å delta
Video Ingrid Haugen Nonskar om identitet og historiefortelling: — Ta frem et ark, sett deg ned og ha en idémyldring