• Mitt selskap
  • Søknadsarbeid
  • Lage musikk
  • Gi ut musikk
  • Markedsføring
  • Kontrakter
  • Rettigheter
  • Konsert og turné
  • Arrangør
  • Tilskuddsordninger
Søk →
  • Hjem
  • Ressurser
  • Tilskuddsordninger
  • Aktuelt
  • Arrangementer
  • Ordbok
  • Organisasjoner
  • Finn ditt musikkontor
  • Om oss

Aktuelt

  • Aktuelt
  • Intervju
  • Tips
  • Podcast
  • Video
  • Knekk koden
  • Alle
Girson Dias driver mangement- og plateselskapet Full Effekt. Han er kanskje mest kjent som medlem i A-laget og hypeman for Lars Vaular. Foto: Sjur Pollen
Girson Dias:

– Hold det ekte

Plateselskap
Video
Ingrid Haugen Nonskar jobber som innholdsprodusent i byrået ANTI.  Foto: Sjur Pollen
Ingrid Haugen Nonskar om sosiale medier:

– Du må ikke være med på alt, men du må være til stede

Merkevarebygging ...
Video
Tom Morgan er en britisk management- og strategikonsulent basert i Bergen. Han jobber i byrået ANTI. Foto: Sjur Pollen
Merkevarebygging med Tom Morgan:

– Musikk er fundamentalt sett en veldig sosial greie, så folk vil fortelle deg om de liker det eller ei

Merkevarebygging ...
Video
Doriansgrave beskriver seg selv som en kulturkurator, som tilfeldigvis bruker hiphop som én av flere uttrykksformer.  Foto: Sjur Pollen
Doriansgrave om trender i musikken:

– Hvert tiende år kommer det et paradigmeskifte. Du trenger ikke å like det, men det vil skje

Låtskriving
Video
Geir Luedy er blant annet manager for Sigrid og Aurora, mangeårig produsent og låtskriver.  Foto: Sjur Pollen
Manager Geir Luedy om artistutvikling:

– Det gjelder å finne ut hva som er den artistens DNA

Merkevarebygging ...
Video
Erlend Drevdal Hausken deler sine beste råd om sosiale medier. Foto: Sjur Pollen
Erlend Drevdal Hausken i Voisey:

Må jeg på TikTok?

Sosiale medier ...
Video
hei@musikkontoret.no
Instagram Facebook
Brak MØST Nord STAR
Sørf Tempo ØKS
hei@musikkontoret.no
Instagram Facebook

© Musikkontoret 2022

Personvern

Støttet av Kulturrådet