Musikkontoret
Ressurser
  • Hva trenger du hjelp med? Her finner du svar på det du måtte lure på med alt rundt musikken.

    • Selskapsdrift
    • Samfunn
    • Musikkproduksjon
    • Utgivelser
    • Markedsføring
    • Live
    • Rettigheter og kontrakter
  • Vi har kontorer over hele landet med profesjonelle bransjefolk som er klare for å hjelpe deg.

    Nord Tempo MØST Brak ØKS STAR Sørf
  • Tilskuddsordninger
  • Arrangementer
  • Mentor
  • Aktuelt
  • Om Musikkontoret

Markedsføring

Hvordan du bygger synlighet i dagens musikkbransje – presse, strategi, digitale plattformer og merkevarebygging.

  • Digitale plattformer
  • Merch
  • Merkevarebygging
  • Presse
  • Strategi
  • Alle
Vis kun guider
Tom Morgan er en britisk management- og strategikonsulent basert i Bergen. Han jobber i byrået ANTI. Foto: Sjur Pollen
Video
Merkevarebygging med Tom Morgan:

— Musikk er fundamentalt sett en veldig sosial greie, så folk vil fortelle deg om de liker det eller ei

Ruter

Strategi og plan i sosiale medier

Du vil fortelle hele internett om den nye musikken du skal slippe, eller festivalen du skal lansere. Men hvor begynner du – og når bør du starte?

Guide
←
1 2 3 4
→
hei@musikkontoret.no
Facebook Instagram LinkedIn TikTok YouTube
Brak MØST Nord STAR
Sørf Tempo ØKS
Brak MØST Nord STAR Sørf Tempo ØKS
hei@musikkontoret.no
Facebook Instagram LinkedIn TikTok YouTube

© Musikkontoret 2025

Personvern

Støttet av Kulturdirektoratet