Merkevarebygging med Tom Morgan:
— Musikk er fundamentalt sett en veldig sosial greie, så folk vil fortelle deg om de liker det eller ei
Av Musikkontoret Brak
|
Tom Morgan er en britisk strategirådgiver, basert i Bergen. Han jobber i byrået ANTI. Denne videoen er på engelsk.
Video: Sjur Pollen
Knekk koden
I videoserien KNEKK KODEN vil Musikkontoret.no rette fokus på hvordan artister og andre aktører i musikkbransjen kan jobbe med utvikling av merkevare og identitet. De første videoene i serien er produsert at Musikkontoret Brak.
Relatert innhold

Miljøvennlig merch
Merch
...
Tips

Hva skal jeg poste i sosiale medier?
Poster vi for lite? Eller for mye? Hva slags innhold skal vi lage? Får vi nok resultater? Blir vi for stresset av å måtte være «påkoblet» hele tiden?
Sosiale medier
Visuell identitet og branding:
— Skal samarbeidet bli bra må jeg først forstå hva artisten tenker og så må jeg bringe inn min visjon
Merkevarebygging
Intervju