Tom Morgan:

— De artistene som har gjort det bra historisk er de som har brutt igjennom en sosial konstruksjon

Av Musikkontoret Brak

| 08. mai, 2023

Tom Morgan er grunnlegger av kommunikasjonsbyrået NONSPACE og har jobbet med store internasjonale brands.

— Menneskehjernen er satt opp for å være i grupper på 120, så vi trenger en slags signatur som forbinder oss, sier Tom Morgan.

Mennesker vet hvordan de skal relatere til hverandre på grunn av tingene vi liker, det er sånn vi identifiserer hverandre.

Hør Tom Morgan sine tanker om hvordan artister kan bruke denne tankegangen, samtidig som man må unngå å bli satt i boks i denne videoen.

— Det som er kult å tenke på for en artist, er ikke båndet mellom deg og publikummet ditt. Men det båndet som du skaper mellom mennesker.

Tom Morgan

Tom Morgan i NONSPACE om branding: - Det som er kult å tenke på for en artist, er ikke båndet mellom deg og publikummet ditt. Men det båndet som du skaper mellom mennesker.
Video: Sjur Pollen

Knekk koden

I videoserien KNEKK KODEN vil Musikkontoret.no rette fokus på hvordan artister og andre aktører i musikkbransjen kan jobbe med utvikling av merkevare og identitet. De første videoene i serien er produsert at Musikkontoret Brak.

Se flere videoer i serien her!