Verksted:
Sosiale medier med Moyka
Sted | Braks kontor, Bergen |
Dato |
|

Hvordan kan du som artist bruke sosiale medier strategisk – uten å miste deg selv på veien?
Bruk av sosiale medier er fortsatt en av de viktigste metodene for å nå ut til publikum, bygge en fanbase og fortelle historien om hvem du er som artist. Men hvordan jobber man smart med dette, og hvordan finner man balansen mellom kreativ frihet og algoritmer?
I dette verkstedet jobber vi praktisk med:
- kreative formater og historiefortelling
- balansen mellom personlige innblikk og profesjonelt innhold
- valg av plattformer og prioritering av tid
- hvordan analysere og lære av respons
Verkstedet ledes av Brak, sammen med Moyka, som deler av sine egne erfaringer med å bygge en sterk digital tilstedeværelse som artist.
Vi holder på i omtrent 2 timer. Begrensede plasser!
Dette er en del av en serie workshops (aka Verksted) som starter med en introduksjon om dagens tema, og deretter åpner for arbeid med oppgaver, diskusjon og innspill blant deltakerne.
Relatert innhold

Pitch og presentasjon
Braks kontor, Bergen
Hva skal jeg poste i sosiale medier?
Poster vi for lite? Eller for mye? Hva slags innhold skal vi lage? Får vi nok resultater? Blir vi for stresset av å måtte være «påkoblet» hele tiden?

Strategi og plan i sosiale medier
Du vil fortelle hele internett om den nye musikken du skal slippe, eller festivalen du skal lansere. Men hva begynner du egentlig med - og når begynner du?