Workshop:
Hvordan bygge fanbase i en digital verden?
Sted | Gamlebyen Mat & Drikke, Oslo |
Dato |
|

Jørgen Norby fra Musikkontoret TEMPO holder workshopen om digital markedsføring. Foto: Trym Galaasen
Gir du ut egen eller andres musikk, men du er usikker på hvordan du skal markedsføre musikken på digitale plattformer?
Det finnes flere muligheter enn noen gang for å promotere musikk sin, som gjør at du kan ta saken i egne hender og starte å bygge fans i en digital verden. Foredraget vil gå gjennom viktigheten med miljøbygging, verktøy som sosiale medier, og en grunnleggende forståelse for algoritmen - den nye portvokteren.
Workshopene holdes av Jørgen Norby. Jørgen har en mastergrad i musikkteknologi fra NTNU, og jobber i Musikkontoret Tempo som prosjektleder og rådgiver. Han er også vokalist og produsent i bandet Obzene, der han har ansvar for markedsføring og sosiale medier.
Workshopen er gratis, og det serveres lunsj til alle deltakere.
Påmelding
Vi setter opp 2 workshoper samme dag. Skaff deg billetter til tidspunktet som passer deg best.
Onsdag 26. mars kl 12:00 - 14:30: Påmelding dagtid
Onsdag 26. mars kl 16:00 - 18:30: Påmelding ettermiddag
Gleder oss til å se deg!
Relatert innhold

Sikre artist- eller bandnavnet ditt før noen andre gjør det
Navnet ditt er mer enn bare en kul idé. Det er en viktig del av merkevaren din. Men er det egentlig ditt?

Fire kvinner, ett selskap og mange hatter – slik bygger Bigboy sin egen vei i musikkbransjen
