Workshop:
Hvordan bygge fanbase i en digital verden?
Sted | Gamlebyen Mat & Drikke, Oslo |
Dato |
|

Jørgen Norby fra Musikkontoret TEMPO holder workshopen om digital markedsføring. Foto: Trym Galaasen
Gir du ut egen eller andres musikk, men du er usikker på hvordan du skal markedsføre musikken på digitale plattformer?
Det finnes flere muligheter enn noen gang for å promotere musikk sin, som gjør at du kan ta saken i egne hender og starte å bygge fans i en digital verden. Foredraget vil gå gjennom viktigheten med miljøbygging, verktøy som sosiale medier, og en grunnleggende forståelse for algoritmen - den nye portvokteren.
Workshopene holdes av Jørgen Norby. Jørgen har en mastergrad i musikkteknologi fra NTNU, og jobber i Musikkontoret Tempo som prosjektleder og rådgiver. Han er også vokalist og produsent i bandet Obzene, der han har ansvar for markedsføring og sosiale medier.
Workshopen er gratis, og det serveres lunsj til alle deltakere.
Påmelding
Vi setter opp 2 workshoper samme dag. Skaff deg billetter til tidspunktet som passer deg best.
Onsdag 26. mars kl 12:00 - 14:30: Påmelding dagtid
Onsdag 26. mars kl 16:00 - 18:30: Påmelding ettermiddag
Gleder oss til å se deg!
Relatert innhold
— Det skaper en kultur der de tøffe samtalene er ganske enkle å ta

Sikre artist- eller bandnavnet ditt før noen andre gjør det
Navnet ditt er mer enn bare en kul idé. Det er en viktig del av merkevaren din. Men er det egentlig ditt?
