Ingrid Haugen Nonskar om sosiale medier:
— Du må ikke være med på alt, men du må være til stede
Av Musikkontoret Brak
|![Ingrid Haugen Nonskar jobber som innholdsprodusent i byrået NONSPACE. Foto: Sjur Pollen](https://musikkontoret.imgix.net/BRAK-stills_1.16.2.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=225&transformer=imgix&w=400)
Fansen din elsker å se deg på sosiale medier - men må du være på alle plattformer hele tiden? Innholdsprodusent Ingrid Haugen Nonskar i NONSPACE deler sine tanker i denne videoen.
Video: Sjur Pollen
Knekk koden
I videoserien KNEKK KODEN vil Musikkontoret.no rette fokus på hvordan artister og andre aktører i musikkbransjen kan jobbe med utvikling av merkevare og identitet. De første videoene i serien er produsert at Musikkontoret Brak.
Relatert innhold
![D2Merch produserer merch for en rekke norske artister og band fra fabrikken i Stavanger. Foto: Daniel Engen](https://musikkontoret.imgix.net/image1.jpeg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=300&transformer=imgix&w=400)
Miljøvennlig merch
Merch
...
Tips
![Konvolutt](https://musikkontoret.imgix.net/Konvolutt.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=563&transformer=imgix&w=600)
Hva skal jeg poste i sosiale medier?
Poster vi for lite? Eller for mye? Hva slags innhold skal vi lage? Får vi nok resultater? Blir vi for stresset av å måtte være «påkoblet» hele tiden?
Sosiale medier
Visuell identitet og branding:
— Skal samarbeidet bli bra må jeg først forstå hva artisten tenker og så må jeg bringe inn min visjon
Merkevarebygging
Intervju