Erlend Drevdal Hausken i Voisey:
Må jeg på TikTok?
Av Musikkontoret Brak
|![Erlend Drevdal Hausken deler sine beste råd om sosiale medier. Foto: Sjur Pollen](https://musikkontoret.imgix.net/BRAK-stills__1.14.1.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.3292&fp-y=0.1721&h=225&transformer=imgix&w=400)
Erlend Drevdal Hausken er en av bakmennene bak appen Voisey, som i 2020 ble kjøpt opp av Snapchat. I denne videoen deler han sine beste SoMe-tips.
Video: Sjur Pollen
Knekk koden
I videoserien KNEKK KODEN vil Musikkontoret.no rette fokus på hvordan artister og andre aktører i musikkbransjen kan jobbe med utvikling av merkevare og identitet. De første videoene i serien er produsert av Musikkontoret Brak.
Relatert innhold
![D2Merch produserer merch for en rekke norske artister og band fra fabrikken i Stavanger. Foto: Daniel Engen](https://musikkontoret.imgix.net/image1.jpeg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=300&transformer=imgix&w=400)
Miljøvennlig merch
Merch
...
Tips
![Konvolutt](https://musikkontoret.imgix.net/Konvolutt.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=563&transformer=imgix&w=600)
Hva skal jeg poste i sosiale medier?
Poster vi for lite? Eller for mye? Hva slags innhold skal vi lage? Får vi nok resultater? Blir vi for stresset av å måtte være «påkoblet» hele tiden?
Sosiale medier
Visuell identitet og branding:
— Skal samarbeidet bli bra må jeg først forstå hva artisten tenker og så må jeg bringe inn min visjon
Merkevarebygging
Intervju